fredag den 29. marts 2013

1. kvartals strik

Her er billeder af det jeg har fået strikket i 1. Kvartal 2013




Sjal/poncho strikket i dominostrik. Garnet er noget jeg farvede på et tidligere kursus i plantefarvning.




Pulsvarmere strikket i rester. De er til Vejle sygehus.








Jeg fryser altid min nakke når jeg sover, derfor har jeg strikket denne Halsedisse. Den er strikket i moskusuld og Malabrigo lace.




150 gram Sandnes Silk Mohair er blevet til denne lette cardigan. Opskriften er fra Familie Journalen 49/2012.




Et sjal strikket i Kauni. Opskriften har jeg fundet på Ravelry det hedder Revontuli.




Et par Mojo-sokker strikket i Opal.




Skål/kurv strikket i papirgarn




Et par korte sokker strikket i Zauerball 6.




Et Trinidad sjal strikket i Filisilk.




Endnu et par korte sokker i Zauerball 6.




Annette Danielsens "Mig". Lynlåsen er kommet i efter billedet er taget. Den er strikket i Hjelholt Håndværksgarn.

12 kommentarer:

Inge Burgaard sagde ...

Hvor har du dog været flittig..... det er nogle super flotte ting du har strikket....

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Sikke en masse, du har nået - den ene flottere end den anden. God påske til dig

Uldbegavet sagde ...

Hvor har du været produktiv, det er en masse lækkert kvartalsstrik du har fået lavet. Rigtig god påske og velkommen tilbage.

Hannestrik sagde ...

Hvor er det nogle fine ting du har fået lavet. Jeg er sikker på at der nok skal komme mere i 2013 fra din hånd. Rigtig god påske.

Kludemutter sagde ...

Ja, dine pinde har da ikke holdt pause ;)
Sikke fine sager du har lavet.

Yt.

Dorthe sagde ...

Godt du har strikketøjet til (forhåbentlig) at aflede dig ;-) - for sikke mange og smukke ting, du har fået lavet. Fortsat god påske til dig!

Rosenvang sagde ...

Mange tak for alle de søde ord.

Ingrids strik og patchwork sagde ...

Hvor har du været flittig. Mange dejlige ting du har fået strikket siden sidst du viste frem :o)
Trøjen "mig" hvor finder man mønsteret til den ? Er det i en af hendes bøger ?

Knus Ingrid
Samsø

dqpage sagde ...

Jeg skal love for du vender stærkt tilbage !
sikke nogle flotte ting du har fået strikket.
dominostrikket er jeg vild med - og den lille kurv er da bare for sød. Dine cardigans er suveræne.
fortsat god påske til dig.

Rosenvang sagde ...

Trøjen "Mig" er fra hendes bog Strik en Stund.

Lona sagde ...

Sikke nogle flotte og dejlige ting du har strikket! Halsedissen må være så lækker.

Ingrids strik og patchwork sagde ...

Tak Marianne.... selv om jeg har kigget i den bog, synes jeg ikke jeg så den flotte trøje.
Jeg kan godt lide den måde snoningerne sidder på og det gør nok også trøjen er pæn på.
Knus Ingrid