onsdag den 18. januar 2012

3/12 Bluse til Sarah


Man skal passe på med hvad man siger ja til ;-) Niece Sarah spurgte om jeg ville strikke en bluse til hende. Det kunne jeg da godt, selvom jeg normalt ikke strikker på bestilling. Jeg modtog et foto og ikke en opskrift. Senere kom garnet som hun havde købt i Garniture i Middelfart. Hendes mål fik jeg også. Nu var det bare at gå igang.
Det er første gang jeg strikker en bluse uden opskrift, men er egentlig godt tilfreds med resultatet. Det håber jeg også Sarah er, når hun får den til fyn på fredag.

4 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Den er meget flot og det ser ud til at have været et kæmpe arbejde. Hun kan da kun blive glad for den.

Kludemutter sagde ...

Den er super sej ;)
Rap med de kanter.

Yt

Unknown sagde ...

Heldige Sarah, den kan hun kun blive glad for og du har grund til at klappe dig selv på skulderen.

dqpage sagde ...

Det kan godt være en udfordring, dels at strikke på bestilling, og dels at strikke på mål uden opskrift. Men jeg synes resultatet ser rigtig lovende ud - og mon ikke niecen synes det samme ?
mvh Mona