onsdag den 29. september 2010

Strikkefestival

Hvem kan stå for sådan et bord. Jeg kunne ikke.

Og her er en kurv med endnu flere fristelser.





Et stemningsbillede. Godt det er uden lyd. Jeg tror der var lidt mere snak end da nonnerne brugte kirkesalen.





Tre søde strikkende damer fra Brædstrup.




Lidt fik jeg da også købt med hjem. Synes ikke selv det var så slemt. Og heldigvis var min mand enig med mig.




Jeg havde kun et strikketøj med, da jeg håbede at komme lidt længere på "Cecilia". Pia synes jeg skulle tage et billede da jeg kom så jeg kunne se hvor langt jeg nåede.

Og her er så resultatet. Jeg er selv meget godt tilfreds. Den strikkes trods alt på pinde 2 og 2½.






2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg hadde nok blitt litt sprø med alt det fine garnet, men så gøy.
Hadde nok kjøpt mye fint ja.

Frujensensunikum sagde ...

Hvilken dejlig dag og sikke mange fristelser.

Det er en rigtig dejlig blog du har med mange flotte ting, her vil jeg meget gerne læse med.