tirsdag den 17. marts 2009

Vissenbjerg søndag

Jeg var jo også en af dem der måtte besøge messen søndag. Her er udbyttet fra turen:

Først besøgte jeg Color me beautiful og fik lavet en farvetest. Det var meget spændende, men resultatet var meget tæt på hvad jeg selv regnede med før prøven. Så ikke noget med at skiftet hele garderoben ud. Så var jeg klar til at handle garn.
Første køb var sommertoppen fra Karen Noe og derefter DNA-strenge nederdel fra Kastaniestrik
Så var det videre til Bente Geil for at købe Miss Beezy. Jeg har ventet på den i 3 uger siden jeg fik lov til at prøve hendes model.
Da jeg kom hjem til manden var der ingen negative miner. Bare "har du ikke købt mere, jeg troede du skulle have meget mere" (verdens dejligste mand)
Nu er det bare med at komme videre med "marker"-blusen til ham, han fortjener den virkelig. Og han glæder sig til den. Det er også det eneste projekt jeg har igang.




2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er en stilig genser du holder på medtil din mann. Flotte farger. Forstår godt at han venter på den :-)

Jette sagde ...

Jeg er spændt på hvad du synes om DNA, stod også og kiggede på den, men var i tvivl om at den måske blev for smal. Og hyggeligt at hilse på dig igen.